17 Aralık 2013 Salı

ESKİ SEVGİLİNİN YENİ SEVGİLİSİNİN OLMASI

Romeoda biraz bakındıktan, gelen bir kaç salak mesaja cevap verdikten sonra "ona" bakmak geldi aklıma. En son on gün önce falan bakmıştım ve bir kaç gündür girmediğini görüp panıklemiştim. Neden paniklediysem. 

Adını yazdım ve entera bastım. Bir daha bastım, bir daha bir daha.... Çıkmadı. Profilini silmişti.
Eski sevgilim, beni romeoya girmek istiyorum diyerek terk eden eski sevgilim, iki ay olmadan profilini silmişti. Aklıma gelen ilk ve tek ihtimal birini bulmuş olmasıydı.

Gece kendimi zor tuttum ve sabah ona mesaj attım. 

y.b.g- birisi mi var hayatında 
e.s - bunları konuşmasak?
y.b.g - evet ya da hayır der misin lütfen?
e.s - evet 

Sanırım bu mesajlardan sonra ne hissettiğimi merak ediyorsunuz. Ben de merak ediyorum açıkçası. Hiç bir şey hissetmedim. Kendime tokat attım, elimi ısırdım ama gerçekten hiç bir şey hissetmedim. 
Sadece neden ben değil de bir başkası diye düşündüm. Madem biri ile ilişkin olacak, madem tekrar ilişki istiyorsun neden ben değil dedim. Ama sonra saçmalama dedim. 

Yenilmiş gibi hissediyorum kendimi, bir iş almış ve o işi becerememiş gibi hissediyorum. Halbuki cevap o kadar açık ve net ki. Adam beni sevmiyor, sevmiyor, sevmiyor....

Biraz daha konuştuk, ona aldığım hediye bardakları bana geri vermeyi teklif etti bir milyonuncu kez. Evet demek zorunda kaldım. Gece evin oraya getirdi. 

Ona baktım... Mutsuz gibi görünmeye çalışıyordu ama gözlerinden mutlu olduğunu anlayabiliyordum. Hakkını helal et türevi cümleler söylerken yine gözünden bir damla yaş aşağı sallandı. Umursamadım. Bardakları aldım bir kaç dakika öylece durduk. 

"Gideyim mi ben artık" dedi. 
"Gittin zaten, git" dedim. 

Eve doğru yürürken bardakları ilk çöp kutusuna fırlattım, bitti o artık, gitti, gerçekten.

BU DA BU YAZININ ŞARKISI OLSUN O ZAMAN. 


2 yorum:

  1. eskilerden birinin twitter hesabına giriyorum arada ve hissettiğim tek şey bu yazdıkların olmuş gerçekten de senle ortak çok duygumuz var bunu hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim çok yorumun çok mutlu etti, gerçekten. aynı şeyleri hissediyor olmamıza da sevindim. duygular evrenseldir dogru anlatabiliyorum demek ki :)

    YanıtlaSil