12 Mayıs 2014 Pazartesi

Tuvalette Seks!

Uzun zamandır özel hayatımda yaprak kıpıldamadığı için kendimi dedikoduya adamış durumdayım, evde oturmak istemiyorum, her çağıranın davetini kabul edip sokağa atıyorum kendimi. E hal böyle olunca da bir yığın dedikoduyu sünger gibi emiyorum. Geçen gün dedikoduları bile karıştırdım. Olayı hatırlıyorum ama kimin anlattığını hatırlamam bir saatimi aldı. Bir saat diyip geçme zamanım çok değerli annem.

Ne zaman yazmaya otursam duygusal duygusal, saçma sapan yazılar yazıp yazıp sildim. İçimdeki pörsümüş umay umay ı acilen öldürmem ve sivri dilimi ateşlemem gerekiyordu ve yaptım işte buradayım.

En sevdiğim ve en yılan olan arkadaşım bana konuştuğu birini hediye etmek istedi. Ay bunla buluşamıcam sen buluş istersen dedi. Bu cümleden sonra bu işte bir bokluk olduğunu anladım ama hem insan tanırım hem belli mi belki bi bok olur diye gittim buluştum. Fakat çocuk karşıdan erevizyonu kazanan sakallı diva edasıyla geldi. En az onun kadar feminen ve sakallıydı. Hoş geldin abla dememek için zor tuttum kendimi.

Geçtik bir cafeye oturduk ve muhabbet ettik.

Bu salak taksimdeki starbucksları tek tek gezip hornetini açıyormuş ve oralarda yazanlarla anında buluşma gerçekleştiriyormuş. Hatta benim okulda gördüğüm ama konuşmadığım bir lubunyayla bile tanışmış.




Neyse yine bir gün otururken harika biri selam yazmış. Biseksüelmiş ve acayip yakışıklıymış. Hemen masalar birleşmiş ve sohbet ortamı oluşmuş. Adam tiyatrocuymus ve kız arkadaşı varmış. Tuvalete gidelim mi demiş ve gitmişler. Bizim lubunyayı adam öpmelere doyamamış. bizimki fermuara elini atmış adamın pantolon dizlerine inmiş ve bir de ne görsün kolu gibi bir yarak varmış. Bu yalamalara doyamamış tabi. Anlattığına göre adam da buna oral yapmış ama ben buna hiç inanmadım tabi. Adam bunu 5 cm lik sikini görmemiştir bile. Sonra seks yapmaya çalışmışlar ama girmeyince oralla devam etmişler biseksüel boşalmış ve ne demiş bilin bakalım. Hepimizin hayatını karartan o sihirli cümleyi söylemiş.

"Benim gitmem lazım"

Boşaldıktan sonra benim gitmem lazım demeyen adamı çok az gördüm. Onlar da sevgilimdi zaten. Gidemezlerdi yani, gerçi gittiler ama boşalmadan. Boşaldıktan sonra gitmem lazım demeyen adamı bulursanız bırakmayın bence.

Sonuca gelirsek millet delirmiş, evet büyük bir heyecan olabilir, büyük bir eğlence hatta zevk bile olabilir ama gündüz gözüyle starbucks tuvaletinde seks yapacak kadar çıldırmadım herhalde. Hayatında yaptığı en büyük çılgınlık 2.5 litre kolayı bir günde bitirmek olan bana göre çok çok büyük bi çılgınlık hem de. Öpersin koklarsın belki ama seks çok fazla. Bilemedim.

2 yorum:

  1. OGBD taşı gediğine oturtmuş ahahha :D
    Ben de öyle birisiyim ya, hatta ben miskinlikten buluşmaya bile evden çıkmıyorum. Yani eve de çağırmıyorum. Off konuştukça karıştı :D Kimseyle buluşmuyorum işte bee :D asdasd

    YanıtlaSil